ΟΜΟΡΦΙΑ

5 tips για να μην παχύνεις στις γιορτές

Μπήκε και επίσημα η εβδομάδα των γιορτών, κατά την οποία προετοιμάζεσαι για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι, ακόμα κι αν μετρά λιγότερα άτομα φέτος.

Πηγαινοέρχονται στο σπίτι μελομακάρονα και κουραμπιέδες, χριστουγεννιάτικα μπισκότα και προετοιμάζονται πιάτα που θα απολαμβάνεις σίγουρα μέχρι την Πρωτοχρονιά. Μήπως είναι λίγο ουτοπικό να μιλάμε για αυτοσυγκράτηση; Γίνεται να μην παχύνεις, χωρίς να φτάσεις στο σημείο να στερηθείς τις λιχουδιές στο τραπέζι;

Η διατροφολόγος Δέσποινα Παπαδοπούλου είναι και πάλι κοντά μας για να μάς κάνει να πιστέψουμε στην ισορροπημένη διατροφή, χωρίς απαγορεύσεις και περιορισμούς. Κανείς μας δεν σκοπεύει να κάνει δίαιτα μέσα στις γιορτές προκειμένου να χάσει μερικά κιλάκια. Μπορούμε όμως να διατηρήσουμε πολύ εύκολα το βάρος μας, με μικρά και απλά tips. Και καλά τσιμπούσια!

Μην παραλείπεις γεύματα (για να μην παχύνεις και για να μην πεινάς)

Κατανάλωσε κανονικά τα γεύματά σου, ακόμα και αν σε περιμένει το γιορτινό τραπέζι. Έτσι θα αποφύγεις την αλόγιστη και λαίμαργη κατανάλωση φαγητού και δεν θα βγεις από το πρόγραμμά σου.

Κατανάλωσε σαλάτα με το κυρίως γεύμα

Η σαλάτα θα σου δημιουργήσει κορεσμό, με αποτέλεσμα να μην ξεφύγεις στην ποσότητα. Άσε που χρειάζεσαι καθημερινά τις φυτικές ίνες.

Όρισε το πιάτο σου (για να μην παχύνεις)

Κάνε συνειδητή επιλογή του γεύματος σου και επίλεξε αυτό που πραγματικά θες να απολαύσεις.

Πες «ναι» στο επιδόρπιο

Εάν επιθυμείς να φας κάποιο γλυκό, δώσε προσοχή σε ποιότητα και ποσότητα, αποφεύγοντας τη λογική του «λίγο απ’ όλα». Εξάλλου όλοι έχουμε ένα αγαπημένο γλυκό. Απόλαυσε αυτό λοιπόν.

Πιες αλκοόλ με φειδώ

Προσπάθησε να αρκεστείς στα δυο ποτηράκια. Μπορείς να προσθέσεις και λίγο πάγο στο ποτό σου για να παρατείνεις τη διάρκειά του.

ΠΗΓΗ: ladylike.gr

To Top